tisdag 9 april 2013

Är det dags nu?

Imorse när jag duschade o sköljde ur balsamet ur håret märkte jag att det var lite väl mycket hår som lossnade. Det verkar alltså börja nu. Jag tycker jag är förberedd men det går nog inte att värja sig helt från sorgen. Klart det kommer bli skitjobbigt. Har ju dessutom inte så snygg huvudform tycker jag.
Idag kommer AM Hairdesign  för att visa lite peruker. Dags att beställa. Kanske satsa på en frisyr jag inte haft tidigare?

I övrigt kämpar vi på i ett par timmar i taget. Helt omöjligt att planera dagar i förväg. Orkar inte det.

Idag ska vi också se hur vi kan lösa hemsjukvård så att jag kan bo hemma. Blev så glad när jag fick veta att det finns. Nu när jag mår lite bättre.

5 kommentarer:

  1. Du kommer alltid att vara fin - med eller utan hår - finaste carolinafinan! Kram från Lisa

    SvaraRadera
  2. Carolina du är så fantastiskt fin och snygg oavsett hår och frisyr. Kram lotta

    SvaraRadera
  3. Och du ÄR fantastisk!

    SvaraRadera
  4. Å Carolina! Klart att det kommer att kännas jobbigt... Men det är en droppe i havet av allt du går igenom.. Du kommer vara så fin oavsett mängd hår och frisyr.
    Håller tummarna för hemsjukvård. Tänk så skönt för dig att få vara hemma och samla krafter i ditt hem med fin familj
    Tänker på dig och skickar styrkekramar
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Carolinafina! Du kommer alltid vara snygg, med eller utan hår! Kram mia

    SvaraRadera