måndag 11 november 2013

Lund

Var ska jag börja? Fakta, alltid enklast. Jo, tack förresten för all stöttning vi får och alla hälsningar. Känns skönt att andra också fyller på och visar hur jävla förbannat vidrig denna sjukdom är.
Jo, fakta. Eller ja, hur ska man sammanfatta det samtalet vi hade med läkaren idag . Allvarligt. Orkar inte med att skriva mer detaljer än så. Klarar inte ens av att hantera orden själv och kan därmed inte ge er dem.

Vi är nu tillsammans i ett enkelrum som tur är. Innan behandlingen startar imorn ska de först se om de kan tappa mig på vätska först. Det är mycket i buken som behöver tas bort.

Nog skrivet för idag.

16 kommentarer:

  1. Många kramar!!!!! Kämpa på!/anette

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar till dig, till er båda. Tänker på dig / kram Sara Kullervik

    SvaraRadera
  3. många kramar till er, finns med dig i tanken hela tiden./Lotta

    SvaraRadera
  4. Miljoner/miljarder kramar från fam Erliksson

    SvaraRadera
  5. Kramar och tankar - tro, hopp och kärlek... //Lisa

    SvaraRadera
  6. Massor kramar och styrka!! Tänker på dig hela tiden kära Carolina..
    / Jenny Kim

    SvaraRadera
  7. Världens bästa Carolina!/Rosita

    SvaraRadera
  8. Tänker på dig/er! Styrkekramar från Chatarina

    SvaraRadera
  9. ni finns i våra tankar hela tiden! massa kärlek från oss /Hbg

    SvaraRadera
  10. <3 <3 <3 Ni finns i mina tankar hela tiden, hela tiden! Kram Annica

    SvaraRadera
  11. Goa goa Carolina!
    Ringde dig i går, hoppades på att få en glad pratstund med dig med framtidstankar och härliga Carolinaskratt. Så läser jag din blogg i dag. Och allt ändras. Förra gången jag läste din blogg grät jag av lycka nu av motsatsen. Tårarna rinner. Längtar efter dig! Lova att fortsätta kämpa goa du! Stor och varm styrkekrram till dig och hela familjen! /Malena

    SvaraRadera
  12. Tänker på er alla! Många Styrkekramar/ Caroline

    SvaraRadera
  13. Hej Carolina! Vi har följt din blogg sedan i våras då Göran berättade om din sjukdom. Du låter så tapper och stark men vi förstår att det här bakslaget är urjobbigt.
    Vi tänker med värme på vår fina ridtjej och skickar all vår Hillstakraft till dig.
    Kramar från
    Barbro och Pelle

    SvaraRadera
  14. Hej Carolina! Hittade din blogg när jag började leta efter Sarkom. Denna jävla cancer. Har en väninna som har drabbats av den. Det började för knappt tre mån sedan och hennes mage har växt ngt katastrofalt, hennes mage är som hos en höggravid kvinna som ska föda vilken dag som helst. Först igår fick hon börja med sin första omgång cellgift. Det har varit ett hattande hit och dit och jag fattar inte varför de inte opererade medans tumören var liten. Jag hoppas verkligen på mirakel för både dig och henne. Kämpa på så gott du kan, läkarna gör säkert allt för att besegra cancern. Massor av styrkekramar till dig och din familj./ Kram. Bessie

    SvaraRadera
  15. Saknar ord idag! Mitt hjärta brister för er fina familj som har fått lida så mycket! All styrka till Jesper och familjen i denna svåra stund!

    SvaraRadera