måndag 25 november 2013

Tarmvred?

Jag har kräkts upp i stort sett allt jag har fått i mig senaste dagarna. StorA mängder vätska som tydligen inte haft plats att fortsätta ner genom ochförbimagsäcken. Efter en röntgen igår konstaterade dem att jag kan ha påbörjan på tarmvred och få därmed varken äta eller dricka.  Det är så så grymt jobbigt att inte ens få dricka. Hade det ju så efter operationen sist så ja minns hur det var.

Nu kom de in o sa att 2,5 glas klar dryck är ok plus någon piggelin som bara får ätas riktigt långsamt.

31 kommentarer:

  1. Men gumman - kan det bara få vara lite enkelt?! Kramar och tankar från Lisa

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kunde njuta sv din Piggelin och att du får en lugn natt så du får sova! Tänker på dig heeeela tiden! Kramar från Älmhult

    SvaraRadera
  3. Men kära kära Carolina! !
    Detta lidande du får utstå:((
    Tänker på dig varje dag ska du veta.... hoppas det blir lite bättre snart
    Kram jenny Kim

    SvaraRadera
  4. kramar till dig vännen. tänker på dig varje dag!/ Lotta

    SvaraRadera
  5. Känns så orättvist vad du och din familj går igenom. Önskar man kunde hjälpa er, men vet att ni har gott om vänner och familj som finns där för er. Är rädd för att läsa vad du skriver, men vill samtidigt veta hur ni har det. Blir arg och tycker att det räcker nu, hur mycket kan en familj orka med, så orättvist....Kramar i massor Therese S med familj

    SvaraRadera
  6. Energikram från Tingsryd! /Anders

    SvaraRadera
  7. Styrkekramar i mängder! //mia

    SvaraRadera
  8. Världens bästa Csrolina! Kramar från Rosita med fam

    SvaraRadera
  9. Fina fina Carolina, jag tänker på dig och din familj. Kramar i massor

    SvaraRadera
  10. Hej! Känner dig inte men min man opererade bort sitt sarkom i våras.Vi hoppas nu att det inte kommer tillbaka. Tänker på dig och din familj. Hoppas du får må bättre snart. Kram

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Har läst din blogg och det hemska som händer dig..
    Vill bara skicka en stor styrkekram och tanke till dig och din familj!!
    Kram kusin Andreas, Sussie & Mo

    SvaraRadera
  12. Skickar Varma Kramar och Tankar....//Kristina & Ulrika

    SvaraRadera
  13. Stor kram Carolina, det är så jävla orättvist #fuckcancer kram Lena

    SvaraRadera
  14. Jag visste inte du var sjuk förutom nyligen, men du är stark och envis! Styrkekramar till dig och din familj, säg till om jag kan göra nåt för er!
    Maria arin

    SvaraRadera
  15. Hej Carolina. Det var några år sen vi träffades men härom helgen var jag på en kurs med en deltagare som hade så läskigt lik din röst. Hon rörde sig väldigt likt dig också och jag kunde inte låta bli att förundras över hur man minns människor. Jag tänker liksom oändligt många andra på dig och din familj just nu och hoppas att du hittar små stunder av glädje varje dag.
    Många kramar från Linnea Edmark

    SvaraRadera
  16. Hej Carolina. Det var några år sen vi träffades men härom helgen var jag på en kurs med en deltagare som hade så läskigt lik din röst. Hon rörde sig väldigt likt dig också och jag kunde inte låta bli att förundras över hur man minns människor. Jag tänker liksom oändligt många andra på dig och din familj just nu och hoppas att du hittar små stunder av glädje varje dag.
    Många kramar från Linnea Edmark

    SvaraRadera
  17. Saknar ord idag! Mitt hjärta brister för er fina familj som har fått lida så mycket! All styrka till Jesper och familjen i denna svåra stund!

    SvaraRadera
  18. Det är så orättvist, finner inga ord. Må du vila i frid Carolina. Kusin Fredric

    SvaraRadera
  19. Så orättvist så jag finner inga ord!! Jag tänder ett ljus för dig fina Carolina och sänder styrkekramar till din familj. Vila i frid finaste Carolina 💜 arbetskamrat och vännen Catja

    SvaraRadera
  20. Världens allra finaste Carolina! Världens alla kramar till familjen! /Erlikssons

    SvaraRadera
  21. Kära finaste Carolina!
    Himlen har berikats med en fin ängel! Tänker på dig och familjen och är så oerhört ledsen..vila i frid
    Jenny Kim

    SvaraRadera
  22. Kände inte dig fina Carolina, men jag känner med din familj, förlorade min syster i sarkom nyligen. Har följt din blogg och hoppats att din familj skulle få behålla dig.
    Saknar ord livet är inte rättvist!!!
    Sara.

    SvaraRadera
  23. Det är så grymt och orättvist! Tänker på dig Carolina, din energi och glädje! Och givetvis på din fina familj som kämpat så hårt med dig! All styrka till er!
    //Hanna

    SvaraRadera
  24. <3 Styrkekramar till dig Jesper och dina fantastiskt fina barn. Caroline finns kvar genom dem. Carolina kommer alltid att finnas genom sin starka energi så minnet kommer inte blekna. Kram Annica <3

    SvaraRadera
  25. Carolina, detta är så fruktansvärt sorgligt och orättvist på alla sätt. Du har länge utkämpat en hård och ojämn kamp och det känns än i det sista overkligt att kampen är över. Du lämnar ett stort tomrum efter dig, framförallt för dina nära och kära… Jag kan inte ens börja förstå vad ni har gått igenom under detta år och jag önskar all styrka till din familj för att orka hålla ihop. Vila i frid och vaka över dina kära tills ni ses igen.

    Lånar några fraser för att beskriva känslan…

    Ibland har dom ingen koll alls på vem dom ska ta med
    Det är som om dom vore druckna, som om dom spelat spel
    Det är som om dom inte bryr sig om vad dom tar och vad dom ger
    Det är som om dom dragit lott

    Men som om det vore nån tröst alls för en fattig Finnmarksbror
    Så vet jag att dom är demokrater, det är ett sympatiskt drag dom har
    Ingen kommer undan, ingen vet än hur man slipper från
    Som om det vore någon tröst alls tar dom aldrig nått betalt

    Inga pengar i världen hjälper, inga mutor ingen bön
    Det är som om dom vore blinda, det är som om dom inte hör
    Det är som om dom inte vet om vad dom tar och vad dom ger
    Det är som om dom har spelat spel
    Och från himlen trillar spik ner…

    SvaraRadera
  26. ❤️❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera
  27. Finns inga ord. Bara varma styrkekramar

    SvaraRadera
  28. "Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och något alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.” Tänker så mycket på dig fina, glada, kloka Carolina! Mina varmaste styrkekramar till dig Jesper och hela familjen. //mia

    SvaraRadera
  29. Tänker på er hela tiden. Att livet kan ändras så fort. Många kramar från Anette

    SvaraRadera
  30. Kommer aldrig att glömma de beachvolleymatcher vi kämpade i HS-spelen i Kalmar för ett par år sedan. Din härliga energi! Visst räckte vi inte till för att matcha din kapacitet, men vi hade kul! Sparar minnet ömt!

    SvaraRadera