fredag 22 februari 2013

Ett mål att sträva mot

Började dagen (läs förmiddagen) med skön promenad med vännen Katarina. Kändes bra i kroppen och kunde då inte låta bli att testa vår nya crosstrainer. Kändes mycket bättre än väntat så jag avslutade med lite övningar jag fått från sjukgymnasten. Så frågan är om det påstådda lymfocelet i magen håller på att försvinna eller om jag helt enkelt bara hade en bra dag idag. Glad för vilket som!

Det är otroligt vad viktigt träning (och frisk luft) är för mitt välbefinnande. Det blir på något sätt ett facit på hur man mår. När jag var igång som mest med att springa (sommaren 2011) var det en otrolig känsla att kunna ge sig iväg o springa uppåt en mil utan att det kändes betungande. Det får bli min målbild för att komma tillbaka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar