söndag 7 juli 2013

Känns bättre idag

Vilken tur att jag mår bättre idag så att jag kan njuta lite mer av den sista lediga dagen innan Lund.

Jag mådde så bra att jag tog mig iväg på den inbokade ridturen. Vacker natur runt Skårtanäs naturreservat. Härliga dofter från myrarna. Härliga ljud av hästhovar i gruset. Ljuvliga fläktande sommarvindar. En riktig höjdartur med andra ord.

Nu ska barnen lämnas hos sin farmor och farfar. De kommer få  härliga dagar där tillsammans. Som att komma iväg lite på egen semester. Och jag får lyxen att ha Jesper med mig. Jag ser det som en ynnest att få det. Jag hade klarat det utan honom, men varför vara ensam när jag kan få dela det jobbiga med någon annan.

2 kommentarer:

  1. Underbart att höra att ni varit på minisemester o tältat ;-) Kanske har ni ngr bra tips m utflyktsmål på västkusten kring Fjällbacka, Grebbestad osv?! Vi packar in tältet o beger oss åt det hållet på onsd, efter en vecka på öland för min o barnens del, innan nu Janne också gått på semester...
    Nästa år är det du som är på läger igen vännen, tills dess -kämpa och njut av vardagen, det verkar du var fantastisk på!!!
    Kram//Linda

    SvaraRadera
  2. Nordens ark förstås! Lycka till och njut av stunden med varandra! Kram!

    SvaraRadera