måndag 8 juli 2013

måndag

Börjar få rutin nu. Känns okej. Eftersom det tar några timmar från att jag skrivs in till att jag får droppet hann vi ta en tur på stan i Lund. Passade på att käka lunch och efter det avnjuta en smarrig mjukglass i solskenet. 

Delar även denna gång rum med en gammal dam. Tyvärr verkar hon ha väldigt ont och må dåligt. Behöver hjälp med allt stackarn. Känns jobbigt att se. Hoppas hon känner att hon får den vård och det stöd hon behöver av personalen. 

Just nu är Jesper ute o kör lite inlines samt passar på att käka nåt. Han har ju inte den lyxen att få äta den fantastiska middagen jag får (STOOOR ironi). Tur attjagbara är här i några dagar. Jag får klara mig på musportioner. Är det allt för vidrigt är det uu bara att be om lite filmjölk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar