onsdag 23 oktober 2013

trött

Så makalös trött är jag idag. Sovit i princip hela dagen. Fått i mig en macka vid två tillfällen. Inte tillräckligt, vet ju det så väl. Men jag är helt enkelt för trött. Inte så konstigt egentligen. Kraftfull infektion med kraftfullt antibiotika. Lite för mycket aktivitet de sista dagarna samt tok för lite sömn på det. Hemsjukvården kommer kl. 23.30 så jag det är svårt att komma till ro innan tolv och sen kommer de 08 på morgonen igen. Suget att "vara som vanligt" har varit för starkt på dagarna för att jag skulle prioritera sömn. Nu blev det som det blev istället och det är nog inte så mycket bättre. Känner mig till gränsen sjuk men är det inte, bara trött, tror jag.

Måns har lagt sig tidigt ikväll med hög feber. Han som aldrig är sjuk annars. Saga har också en gnutta feber och Ebba har precis blivit kvitt sin men har fått hosta på köpet.

Ring gärna inte ikväll är ni snälla...vi kanske sover hela bunten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar