tisdag 1 oktober 2013

Nya bud

Nu har fler ortopeder tittat på röntgenbilderna och de är alla eniga om att min smärta inte kommer från ryggen. Därför ser de ingen anledning till att utsätta mig ör de risker som finns med att göra en blockad i ryggmärgen. Istället tror de med säkerhet att detta kommer läka ut med tiden. Men det kan ta några månader. Det tar även ett bra tag för nervsmärt-medicinen  att ge full effekt. Så jag får försöka hitta olika sätt att klara vardagen där hemma. Det positiva med detta är att jag får komma hem på tosdag, under förutsättning att jag blivit tillräckligt bra från urinvägsinfektionen.

3 kommentarer:

  1. Hej hej goa Carolina!
    Uppskattar så mycket att du och Jesper berättar om vad du är med om och hur du mår. Tänker mycket på dig och undrar ju så.... Nu hoppas vi i varje fall att din värsta period är över och att du snart får komma hem till Växjö din goa familj igen!
    Stor, stor kram!
    Malena

    SvaraRadera
  2. Hej Carolina!
    Vilken berättelse du ger oss på din blogg! Har inte tidigare läst vad du skrivit utan mest frågat andra om läget. Sitter vid mitt skrivbord och känner mig väldigt berörd.Hoppas nu att du får komma hem till Växjö och närmare hela din lilla familj.
    Många kramar,
    Gunvor

    SvaraRadera
  3. vad skönt att du får komma hem snart vännen. många kramar! /Lotta

    SvaraRadera