söndag 9 juni 2013

lyxliv?

Det känns som att jag lever lite av ett lyxliv nu. Så mycket roligt jag får göra och så mycket härliga vänner jag kan träffa. Hinner tyvärr inte träffa alla så mycket som jag skulle önska men jag får vara tacksam över att jag har så många som jag tycker om och som tycker om mig (det sista känns ju konstigt att skriva, men så är det antar jag...). Men jag är väl värd detta nu tycker jag. Tänker jag tillbaka på hur jag mådde för ett par månader sedan tror jag knappt att det är sant. Tänk vad fort det har gått. Både utför och uppför - det har ju varit ett riktigt h-e. Resan är ju heller inte slut och kanske kommer det gå utför igen så det är viktigt att jag samlar på mig så mycket krafter som bara möjligt. Imorgon är det dags igen för röntgen av buk och bröstkorg. Kolla av eventuell spridning eller minskning av tumörerna. På onsdag finns jag med på sarkomkonferensen i Lund och kanske jag kan få höra resultatet från den torsdag eller fredag.

Nu är det dags att byta smärtplåster (görs var tredje dag) samt att fylla på veckans mediciner i dosettfördelaren.



2 kommentarer:

  1. Då håller vi tummarna för bra besked.

    SvaraRadera
  2. Hoppas av hela mitt hjärta att ni får positiva besked! Jag tjuvtränar lite tennis nu så snart kanske vi kan ta ett pass?! //Linda

    SvaraRadera