tisdag 11 juni 2013

Stärkande och knäckande

Blev spontaninbjuden på tennisspel ikväll av tre härliga glada småbarnsmammor som gillar jaga boll med racket! Flåset är ju som det är hos mig. Inte så konstigt med tanke på att jag inte idrottat sedan i höstas. Det var också jobbigt (både mentalt och fysiskt) att inte kunna styra sina ben som jag ville. Jag har ju lite problem med framför allt högerbenet. Det blir lite långsamt och stampigt och fotarbetet blir lite långsamt. Smådetaljer förstås. Jag är ändå så glad att jag faktiskt har kunnat göra detta ikväll. Det var svårt att tro för bara någon månad sen! Heja mig!!

5 kommentarer:

  1. Ja, heja heja dig! Är så imponerad av dig! kram mia

    SvaraRadera
  2. Var så roligt!!! Så imponerad av dig. Skit i ben som inte hänger med, du orkade och du klarade det! Snart gör vi om det :) kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Härligt! Jag spelar GÄRNA med dig någon dag. KRAM Carin

    SvaraRadera
  4. DU är helt OTROLIG! !!! Kram/ Lena

    SvaraRadera
  5. Härligt att du ville och orkade vara med! Och om sanningen ska fram var du nog trots allt ändå den snabbaste och starkaste av oss ;-)
    // Kram Linda

    SvaraRadera