måndag 24 juni 2013

Skrivtorka

Jag har fått skrivtorka. Tanketorka. Orketorka.
Vad vill ni veta? Det snurrar ju bara runt. Behandling - mellanperiod - behandling - mellanperiod. Inget nytt. Varit lite seg sen vi kom hem. Inte orkat mig iväg på större grejer. Nöjt mig med vardagen hemma. Lite besök har det varit, både på midsommarafton och på födelsedagen i lördags. Lite kompisbesök idag, lite kompisbesök imorn som stannar till onsdag. Tjejkalas på onsdag kväll. Fullt upp med andra ord. Fullt upp fast ändå i lugn takt. Inga krav och måsten, bara lust. Människor som ger av sig och som jag får ge till, det är också viktigt.

Vet inte vad jag gett mig in på gällande onsdag kväll, men jag kör på "mitt hjärtas lust". Det blir nog bra. Mina vänner är ju snälla så de sköter sig nog...

Dagens blodvärde: 100. Förra måndagen: 112, tisdagen innan det 95 och veckan dessförinnan 92. Troligtvis behöver jag inget extra blod denna veckan.

2 kommentarer:

  1. Ska bli såååååååååå kul att träffa dig på onsdag!! Ktam

    SvaraRadera