lördag 7 september 2013

lördag

Lite trist att jag haft så makalöst ont i magen de sista dagarna. Hade önskat annat. Nu nästan längtar jag till måndag så jag kan bli av med smärtan. Hoppas bara inte blödningen i tumören ställer sig i vägen. Men den röntgades ju i måndag och fick klartecken. Tankarna är inte snälla med mig.

Idag har hela min underbara familj träffats i Mariestad för att umgås, vi skulle förstås oxå vara med men eftersom jag ska läggas in i Malmö redan imorgon. Hoppas de haft en kul dag syskon, föräldrar och småkusinerna.

Nu ska vi njuta av lite lördagkväll. Dröjer till nästa gång...

2 kommentarer:

  1. Alla vi som har tankarna hos dig får kompensera att dina egna tankar inte är så snälla med dig! Kram/ Lena

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig och hoppas att allt går bra!💕

    SvaraRadera