söndag 22 september 2013

söndag

Ensam igen. Jeppe har varit hela helgen hos mig och vi har gjort så många roliga saker, besökt fantastiska platser och ätit utsökt mat på fina restauranger. Närå, drömma kan man ju alltid. Allt vi (i alla fall jag) har sett är mitt rum samt gått några varv runt korridorerna. Men med Jesper spelar det ingen roll var vi är. I hans sällskap blir allt så mycket bättre.

Veckan som kommer blir oviss om hur den ser ut. E n dag i taget. Ett besked i taget.

Två veckor utan mina barn. Det är tufft. De är starka. Varje kväll sjunger jag godnattsånger för Ebba och Måns har ritat en hel drös med teckningar till mig. Olika behov och olika sätt att hantera situationen. Saga får höra min röst i telefonen med en liten sån eller lite prat. Tyvärr får jag inget svar men hon lyssnar koncentrerat på mig.

Saknar dem så mycket!,!

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar mamma de har!/Rosita

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående!! Att du är en underbar mamma.
    Gör allt för att närvara på bästa sätt!
    Du får "äta skit och gilla läget" (uttrycket kmr fr en vän m BC) ett tag till. Sen har du hela ditt liv framför dig tillsammans med din älskade familj!
    Du har lite galjhumor och det är en mycket god egenskap! 😃
    Krya på dig!
    Kram Catrin

    SvaraRadera
  3. Du är så fantastisk, hoppas att du snart får komma till Växjö och träffa dina små. kram Lotta

    SvaraRadera