lördag 28 september 2013

lördag

Det var planerat att jag skulle få komma hem i fredags. Jag kände mig dock kluven till det eftersom jag fortfarande hade så ont i vänster ben av att stå upp och sitta med benen neråt. Det är så svårt att sköta sina stomier då så jag visste inte hue jag skulle klaa mig hemma. Då kommer det fram att de inte förstått hur ont jag hade. De ångrade sig och satte in mer smärtstillande mot min nervsmärta. Däremot tycker de att jag kan få komma till Växjö lasarett effter helgen eftersom då kan barnen få träffa mig samt att jag kan få komma hem på prmission för att se hur jag klarar mig hemma.

Hittills har jag tyvärr inte märkt att ökningen av pillrerna har hjälpt. Men det tar ett tag säger dem.

Allt har ju för övrigt gått bra efter operationen, men ikväll har jag tyvärr fått feber. Vet inte var det kommer ifrån. Gick en lugn promenad på ca 25 min men har svårt att se att det kan vara orsaken.

Pga av febern har jag inte lyckats få i mig någon middag idag (vilket har gått bra annars). Ska be om lite glass nu så jag får i mig lite kalorier i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Tråkigt att du har fått feber Carolina! Hoppas att du fick lite god glass! Krya på dig! Kram Rosita

    SvaraRadera
  2. Synd förstås att du inte kan komma hem än, men samtidigt bra att du är tydlig med att du behöver mer smärtlindring och mer stöd. Skönt om du kan få komma "hem" till Växjö så att du kan vara nära barnen. Tänker på dig! Kram/ Lena

    SvaraRadera
  3. Hur går det för dig - med ryggen, smärtan och febern? Tänker på dig och hoppas att du snart kan vara närmare din familj! Kram från Lisa

    SvaraRadera