söndag 8 september 2013

Malmö

Ligger nu i ett rum i Malmö. Ska strax släcka lampan. Det blir tidig väckning imorn, vid fem. Ska hinna duscha o skrubba mig ren o dricka energidrink o klä på dem sexiga operationskläderna. Sen rullas jag iväg till operation kl sju.

Hittills mår jag relativt bra men är förstås väldigt nervös. Jesper är på väg hem. Mycket bilkörning för hans del idag.

Av erfarenhet vet jag att det kommer nog dröja innan jag orkar skriva på bloggen. Ni får hålla ut helt enkelt.

Tack för alla hejarop och hälsningar. Det gör mig glad! Och glädje är viktigt men ibland så svårt.

Love you all!!

6 kommentarer:

  1. Ska hålla tummarna för dig imorgon. Hoppas operationen blir lyckad så du blir av med skitcancern.
    Stor kram från en ny bloggläsare.

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar, tår och tassar för dig! Kram mia

    SvaraRadera
  3. nu ska den bort för alltid vännen. finns med dig i tanken. många kramar /Lotta

    SvaraRadera
  4. Tänker massor på dig idag! Kramar från Chatarina & David

    SvaraRadera
  5. Du finns i mina tankar hela tiden! Styrkekramar, Sara Kullervik

    SvaraRadera
  6. Tänker en massa på dig idag vännen! Kram Linda

    SvaraRadera