måndag 13 maj 2013

förkyld eller nåt

Näsan runnit hela dan. Har ändå varit en stund hos hästarna. De gav mig lite energi - på ett sätt och så kanske tog de lite energi för nu ikväll känner jag mig superförkyld. "Varför kan hon inte bara vara hemma och ta det lugnt" är det nog många av er som tänker och tycker. Jag svarar: "Jag vet inte, jag vill inte". Ja, vi får se vad det barkar väg med detta imorn.

Imorn ska de ta de rutinmässiga blodproverna och på torsdag har jag fått röntgentid för att se hur njuren mår.

Pratade med jobbet idag om att jag inte kommer kunna hoppa på min tjänst igen i augusti. Tur att en bra lösning redan finns och rullar vidare. Hur jag kommer att må i augusti är helt omöjligt att sia om nu så det låter vi bli.

Dröm sött!!


1 kommentar:

  1. När du kommer tillbaka:-)) Då Carolina, då blir det fest!!!

    SvaraRadera