torsdag 16 maj 2013

otur?

Vet inte vad världen har emot mig... ;-) men förutom sjukdomen så måste jag säga att jag tycker jag har otur gällande vad jag ska handla i butiken Hööks. Till att börja med försökte jag hitta halsförlängare (strunt i vad det är, associationerna för er som inte vet kan ju bli kul). En enkel liten grej för typ 70-lappen. Skickade kompisbud eftersom jag inte kunde åka in själv till stan. Men den lilla grejen fanns inte inne och kommer inte förrän i slutet av maj. Suck, jaja, livet går vidare. Nästa grej är att jag äntligen (efter ganska mycket letande) hittat en väst jag vill ha både när jag tränar hund men även när jag sitter på hästryggen och har med mig Molle. Jag behöver lite fickor med koppel och hundgodis och så. När jag går in i butiken idag, tror ni den finns?? Nejnej, i alla de andra storlekarna utom min finns den. Nästa gång att få tag på den är i mitten av juli. Suck. Tycker bara att det är lite typiskt otur liksom. När jag äntligen hittat och bestämt mig för vad jag vill ha (själva bestämmandet är ju ibland nog så svårt för mig) så finns just den varan inte (det gäller även via Hööks postorder).

Som sagt livet går vidare... ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag hjälper dig gärna, om det finns en sådan butik i El Stockholmo. Jag och Valter kan ge oss ut på shoppingtur. Kan skicka det till dig :-)
    Håller tummarna nu att du får ta väck den sista påsen nu, tänker på dig! Mga kramar, Sara Kullervik

    SvaraRadera
  2. Gullig du är. Hör av mig. Ska kolla Helsingborg först, där Erica kan hjälpa mig.

    SvaraRadera