onsdag 8 maj 2013

onsdag fm

Har legat o vilat nu i ett par timmar. Sjukgymnssten kom fförbi o "väckte" mig. Pratde lite om min fot som känns lite bortdomnad. Fick lite övningar. Sen pratade vi om att det är bra om jag är uppe o rör på mig men sen kom vi fram till att jag nog behöver vila när jag är här. Blir ju inte så mycket av den varan hemma.

Vi ska testa att dra urinkatetern idag. Har haft den i 1,5 mån nu. Det är länge det. Kan jag kissa själv, eller måste vi sätta tillbaka den? Läskigt!!!

Kl 18 ikväll är behandlingen klar o vi åker hem imorrn fm. På nåt sätt hoppas vi att vi då får med Måns nya cykel som Jesper hittade på Blocket. Hoppas chauffören är snäll...

1 kommentar:

  1. Låter klokt att passa på att vila! Hoppas det funkar utan katetern, håller tummarna! Många styrkekramar från Karin och Peter

    SvaraRadera