fredag 8 mars 2013

Egoist

Idag har jag varit lite av en egoist. Låg kvar lite för länge i sängen i morse, åkte till hästen efter lunch och fick solsken och skogsluft i lungorna, låg i badet lite för länge, suttit vid datorn lite för länge. Tur att min man har stöttat upp med allt idag när jag inte orkat ta tag i något vettigt.

Kan liksom inte låta bli att känna på knölen i magen. Tycker den har växt...hur fort kan det gå???

Jag vill verkligen göra något åt mitt hår nu. Det är långt och risigt och de gråa håren skriker efter uppmärksamhet. Vill sätta mig i klippstolen och bli lite uppfräschad, men är det värt det?? Snart kanske allt ryker ändå?? Eller??? Förlåt att jag skräms, vi vet ju faktiskt inget än men jag kan inte rå för att mina tankar tar över. Ska försöka vara positiv. Måste tänka positivt. Måste se ljust på framtiden även om den kan vara lite längre bort och krokigare än vad man önskar. Bara den finns där!!


3 kommentarer:

  1. Gå till frisören! Unna dig själv en tids avkoppling och ompyssling. Och som du säger, se positivt på framtiden ❤
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Det bästa som finns, en stund bara för dig själv hos fissan, en god hårbottenmassage, en kopp kaffe, lite kärringskvallertidningsläsande och någon som ger dig all uppmärksamhet... Nu, där, ger dig energi Carolinafina <3

    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Ha ha, skulle ha förhandsgranskat jue.... Frissan ska det ju va <3

    SvaraRadera