måndag 4 mars 2013

Snabbrapport

Jag ringde Lund och en sköterska skulle kolla upp om någon visste något och sedan ringa tillbaka, men hon ringde inte...
Däremot ringde "min" läkare från Växjö och rapporterade att han kollat med sin kontaktperson i Lund vad som hänt. Mitt fall var uppe på konferensen i onsdags men vad som hänt sen vet ingen än. De fortsätter ligga på säger dem. Läkaren sa att jag ligger på högsta prioritet på högsta distans och lovar att höra av sig så fort han får besked. Vet inte om de orden var lugnande eller inte...

Det är i alla fall ingen mening att någon annan läkare tar vid förrän diagnosen fastställts sa han.

Idag har jag i alla fall kommit iväg på en timmes cykeltur med hunden. Han brukar verkligen inte vara så förtjust i det men han var pigg (men jag cyklade inte så fort heller, höll hans tempo). Det var skönt att komma ut och känna lite vind i ansiktet och se lite andra vyer. Ikväll har Jesper och jag unnat oss att se en film (det händer inte ofta). Fin film, men som vanligt minns jag inte vad den heter...typiskt mig....

2 kommentarer:

  1. ...Intouchables hette den visst. Rekommenderas!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att de hör av sig snart. Kramar lotta

    SvaraRadera