söndag 3 mars 2013

Kroppen styr

Dagen börjar bra. Full av energi. Kan vara ute med familjen på tomten och gatan. Lämna tjejen på kalas o ta en liten promenad hem. Härligt! Men sen bara poff så trött kroppen blir. Orkar inget mer. Måste vila den. Magen ömmar, svårt att gå upprätt. Och strax därefter kommer tankarna. Vad är det som är fel? Börjar återigen att googla på de ledtrådar jag har jag fått gällande cancern och jag trasslar in mig i internetdjungeln. Känns inte så jättebra efteråt. Men är det bara det där lymfocelet som ligger där? Men varför hittar jag inget om det? Det måste gå att göra något åt eller så måste det ju alla fall finnas någon information om det.

Imorgon kommer jag bli lite "fröken jobbig" för svenska sjukvården tror jag.

1 kommentar:

  1. Hej Carolina!

    Tack för att du ville ställa upp på en intervju. Jag fick ut bra information och mycket att fundera kring. Du verkar vara en stark och inspirerande person, det var mycket roligt och givande att få träffa dig! Om du kommer på någon du känner som du tror skulle vilja ställa upp på en intervju får du gärna ge dem mitt nummer. MVH Charlotte 0706123878

    SvaraRadera