lördag 30 mars 2013

Två nätter till

Det gick inte att åka hem igår. Lite för mycket att hålla koll på gällande biverkningarna. Går inte in på närmare detaljer då det främst rör sig om personlig kroppskaraktär.
Förhoppningsvis imorn till Växjö.
Är osäker på hur mycket jag ska rapportera här ifrån. Det känns ju alltid lättare att vara på plats. Svårt att beskriva allt.
Har i allafall just nu fått lång mjuk massage på benen av Jesper. Behöver få bort en massa vätska som kroppen samlat på sig. Får hjälp med det medicinskt plus att jag försöker röra på mig så pass jag kan.
Kämpa på därute, för det gör vi här inne!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får komma hem imorgon. Skönt att du har din fina man vid din sida. Vill gärna kämpa med dig. Kramar/lotta

    SvaraRadera
  2. God morgon Carolina! Hoppas du fått sova i natt så att du är utvilad för dagens kamp! Har du ställt om tiden till sommartid:-)) Hoppas du får åka till Växjö i dag. Ser ut att bli en fin solig dag.... Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Hej Min Carolina! Glad Påsk på er! Kämpa på du, och säg gärna till om vi kan hjälpa till på något sätt, nu eller senare. Anna&Maths

    SvaraRadera
  4. Tusen kramar till er båda från Erlikssons

    SvaraRadera